نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2536
-
الف
+

روایت عاشقانه سینماگران افغانستانی در شب های رمضان

نوید محمودی یکی از کارگردانان مجموعه «دل‌دار» از جزییات داستان و روند تولید این سریال ویژه رمضان گفت.

سریال «دل دار» ساخته «برادران محمودی» به داستان عشق دو دختر و پسر می‌پردازد.

به گزارش آی فیلم2، سریال درام «دلدار» به کارگردانی سینماگران جوان افغانستانی در شب های ماه رمضان از تلویزیون ایران نشر می شود.

«نوید محمودی » درپیوند با داستان سریال جدید خود گفت: «دل دار» یک قصه عاشقانه است که به مشکلات کنونی جوانان مثل ازدواج، شغل و انتخاب‌های نادرست می پردازد.

وی ادامه داد: جنبه عاشقانه این سریال مخاطب را با خود همراه می‌کند و اجازه می‌دهد که در بستر این روایت عاشقانه نکات دیگری را هم که دغدغه‌مان است درباره‌اش حرف بزنیم.

محمودی درباره قصه اصلی این سریال توضیح داد: موضوع اصلی دلدار درباره «آرش» جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.

وی اضافه کرد: رونا و آرش با بازی «سوگل خلیق» و «محمدرضا غفار» با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که به نظرم عاشقانه جوان و جذابی پیش رو داریم.

سینماگر جوان افغانستان ادامه داد: داستان عاشقانه دیگری هم در این سریال داریم که مربوط به شادی خواهر آرش با بازی «الناز حبیبی» است که در محل کارش به جوانی «حسام محمودی» علاقه‌مند می‌شود و درواقع مخاطب دو داستان عاشقانه را کنار هم در این سریال می‌بیند.

محمودی در ادامه درباره رقابتی که بین سریال‌های درام در ماه رمضان رخ می‌دهد، بیان کرد: ما به این بخش ماجرا فکر نمی‌کنیم که همزمان چه سریال‌هایی ساخته می‌شود بلکه به قصه‌ای فکر می‌کنیم که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد و انرژی می‌گذاریم تا به بهترین شکل اجرایش کنیم. به هر حال در هر دوره زمانی نیز درام‌ها و عاشقانه‌ها برای مردم جذاب بوده‌اند و شما نمی‌توانید یک ملودرام و قصه درست پیدا کنید که مخاطب جذبش نشده باشد.

این تهیه‌کننده درباره اینکه امسال هم چون سال پار در میان قصه‌های رمضانی داستان کمیدی وجود ندارد، تصریح کرد: اگر در کنار سریال‌های درام تلویزیون یک ژانر کمیدی هم وجود می‌داشت شاید جذاب‌تر بود.

کارگردان «دل دار» درباره اینکه فلمبرداری سریال تا چه زمانی طول می‌کشد، اظهار کرد: فکر می‌کنم حدود ۱۲ یا ۱۳ روز در ماه مبارک رمضان فلمبرداری داریم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در کمترین روز سریال را به نشر برسانیم چون هر چقدر کار آماده‌تر باشد و مسایل تخنیکی زودتر انجام شود بهتر است.

او اضافه کرد: من و برادرم جمشید کار را با هم و با دو گروه پیش بردیم و در چند روز گذشته من از کارگردانی فاصله گرفتم و بیشتر کارهای پس تولید را بر عهده گرفتم تا سریال زودتر ساخته شود.

نوید محمودی در پایان به مهر گفت: در حال حاضر ۳۰ قسمت از سریال به نوعی فلمبرداری شده اما در این ۳۰ قسمت سکانس‌هایی باقی مانده که باید تکمیل شود.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر